Enkele aandachtspunten voor vertrek

1. WIJZIGING OPTAPPLAATS
Door het afsluiten van de Tulpinstraat kunnen wij hier niet meer opstappen met de bus. We verwachten jullie nu op de parking van de middelbaire school Kindsheid Jesu. Dit nog steeds (ten laatste) om 21u15 ! Liefst zien we jullie dus al verschijnen om 21u.
2. BIJ DE HAND
Voor het opstappen op de bus nemen we graag de toestemmingsformulieren en medische fiches met 2 klevertjes in ontvangst. Het paspoort houdt het lid zelf bij tot we in Kroatië zijn. Zij moet dit wel in de HANDbagage hebben zitten.
Eurocross/eurocall/world assistence card en de Europese ziekteverzekeringskaart moeten ze ook zelf bijhouden.
3. POST
Wil je een brief sturen, schrijf dit op de envelop:
Chiromeisjes Kiewit B-S14-0179 + naam lid
Ucka kat

HR-HR-52100 PUNTIZELA
Kroatië
4. HERHALING BAGAGE
– per lid 1 koffer of rugzak van max. 20 kg (slaapzak mag apart, maar mag niet aan de koffer gemaakt worden. De slaapzak mag niet in een vuilniszak zitten.) –> Eens de koffer in de bus staat, kunnen de leden er niet meer aan tot in Kroatië.
– 1 stuk handbagage max. afmetingen: 20 x 30 x 30 cm5. IN HANDBAGAGE
– paspoort + formulieren mutualiteit
– lunchpakketten (vermijd kruimelige eetwaren)
– iets om te lezen, dvd’s voor in de bus …
– drinken
6. NIET VERGETEN
– watersandalen/schoenen
– schoenen waarmee de leden even kunnen wandelen
– zaklamp (geen straatverlichting)
– brooddoos
– minstens 1 lange broek + trui
– drinkbus
– kopie paspoort
– hoeslaken + kussensloop (verplicht! ook als je een slaapzak gebruikt)
– regenkledij (liefst zo licht mogelijk)
Voorzie alles van een naam!
7. DAGBOEK
Het dagboek wordt elke avond bijgehouden door de leiding. U kan dit vinden op de site van chiromeisjes Kiewit of door te klikken op de volgende link: http://chiromeisjeskiewit.be/dagboek-kroatie-2014
Knipsel